چكيده : فرآيند ياددهي و يادگيري ناگهان اتفاق نمي‌افتد بلكه حاصل طراحي و سازماندهي دقيق و متنوعي مي‌باشد. همه افراد از نظر يادگيري يكسان نمي‌باشند بلكه باهم متفاوتند در بعضي از آنها يادگيري از طريق چشم، در بعضي از طريق گوش در بعضي از طريق لامسه و . انجام مي‌شود پس افراد در يادگيري باهم متفاوت مي‌باشند در نتيجه روشهاي ارزشيابي بايد متنوع و متفاوت باشد و با توجه به تفاوتهاي فردي دانش‌آموزان استفاده شود چون نظام ارزشيابي تحصيلي يكي از مؤلفه‌هاي اساسي نظام آموزشي .




معرفی کالا فروشگاهی

پاورپوینت بررسی و شناخت گنبد سلطانیه زنجان

دانلود پاورپوینت مكتب پُست مدرنيسم

دانلود مقاله سيستم ماجان

دانلود تحقیق در مورد تاریخچه ی بازار

دانلود تحقیق تاریخ اسلام

دانلود مقاله بيوشيمي مواد غذايي و تغذيه انساني

پاور پوینت بیوشیمی پایه ای (واکنش های شیمیایی)

ارزشيابي ,يادگيري ,طريق ,بعضي ,نظام ,نوين ,در بعضي ,بعضي از ,از طريق ,باز و ,و 24ص ,ارزشيابي گروهي، ارزشيابي ,عملكردي، ارزشيابي گروهي، ,ارزشيابي عملكردي، ارزشيابي ,ارزشيابي ارزشيابي عملكردي،

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

نید وبمستر مغز کاوشگر - BRAIN PROBE صبح زاهدی بهترين آرزو هايم تقديم تو باد. دی ال ترانه بهداشت روان انتشارات مست علی( تماس:02177847416) یادبادآن روزگاران یادباد (وبلاگ خبری ، تحلیلی حاج رضا) مطالب اینترنتی مقالات و گفتگوهای اشکان مقدم