چكيده : فرآيند ياددهي و يادگيري ناگهان اتفاق نمي‌افتد بلكه حاصل طراحي و سازماندهي دقيق و متنوعي مي‌باشد. همه افراد از نظر يادگيري يكسان نمي‌باشند بلكه باهم متفاوتند در بعضي از آنها يادگيري از طريق چشم، در بعضي از طريق گوش در بعضي از طريق لامسه و . انجام مي‌شود پس افراد در يادگيري باهم متفاوت مي‌باشند در نتيجه روشهاي ارزشيابي بايد متنوع و متفاوت باشد و با توجه به تفاوتهاي فردي دانش‌آموزان استفاده شود چون نظام ارزشيابي تحصيلي يكي از مؤلفه‌هاي اساسي نظام آموزشي .




معرفی کالا فروشگاهی

پاورپوینت بررسی و شناخت گنبد سلطانیه زنجان

دانلود پاورپوینت مكتب پُست مدرنيسم

دانلود مقاله سيستم ماجان

دانلود تحقیق در مورد تاریخچه ی بازار

دانلود تحقیق تاریخ اسلام

دانلود مقاله بيوشيمي مواد غذايي و تغذيه انساني

پاور پوینت بیوشیمی پایه ای (واکنش های شیمیایی)

ارزشيابي ,يادگيري ,طريق ,بعضي ,نظام ,نوين ,در بعضي ,بعضي از ,از طريق ,باز و ,و 24ص ,ارزشيابي گروهي، ارزشيابي ,عملكردي، ارزشيابي گروهي، ,ارزشيابي عملكردي، ارزشيابي ,ارزشيابي ارزشيابي عملكردي،

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

نوشته های همایون رقابی دانلود فایل های کمیاب دانلود کده rawert شریف مردی only2film sprykhalkobitato وِل کـُن جَـهان را... قَـهوِه‌ات یَــخ کــَرد! rozfarada danestaniha